Vesti

ВЕСНА ПОПОВИЋ: КАДА НАСТАНЕ МАГИЈА СЦЕНЕ

Нови блог пост за сајт Звездара театра написала је Весна Поповић, сценограф. Весна нам је дочарала магију сцене из свог угла и описала нам на другачији начин процес стварња сценографије.

 

 

„Када су Едварда Гордона Крејга питали како постати сценограф или направити сценску слику, често није имао сасвим адекватан одговор. Говорио им је: „Помешајте, некако покрет једне одређене особе с покретом који сте у свом духовном оку видели на сцени. Затим набаците на то сву боју коју имате. Онда сперите боју. Па почните све изнова“. – написала је, између осталог Весна. Цео блог можете прочитати овде.

 

 

Весна је сценограф, ванредни професор на Факултету примењених уметности од 2018. године. Редован је члан УЛУПУДС-а од 2003. године.  Аутор је више од 100 сценографија за позоришта у земљи и иностранству и добитник неколико престижних награда. У Звездара театру је аутор неколико сценографија и то за представе: Пасивно пушењеГозба и Осама-Касаба у Њујорку. За сценографију из представе Пасивно пушење добила је награду на Данима комедије у Јагодини, 2017. године. Весна тренутно ради на сценографији за представу Љубав у Савамали, чија премијера је заказана за 16. новембар у Звездара театру.

ПОВЕЗАНЕ ВЕСТИ

СВЕТСКИ ДАН ПОЗОРИШТА

    Данас се обележава Светски дан позоришта! Установљен је још 1961. године на иницијативу Међународног позоришног института. Међутим, због ситуације која је задесила цео свет, овај дан проћи ће без громогласног аплауза на сцени и без читања поруке пре […]

Детаљније

ТЕАТАР У КУЋНИМ УСЛОВИМА

    Тешко да је од 1961. када је установљен Светски дан позоришта, било који 27. март прошао без одјека аплауза у позоришним салама и без читања поруке пре представе. Ове године ситуација је таква каква јесте, позоришта ће морати […]

Детаљније

НОВИ БЛОГ: УЛОГА РЕДИТЕЉА У СТВАРАЊУ ПРЕДСТАВЕ

    Фото: Никола Вукелић Нови блог за сајт Звездара театра написао је Марко Мисирача, који је режирао представу „Бајка о позоришту“. Он у тексту открива која је улога редитеља у стварању представе, са чим се он сусреће на том […]

Детаљније