Vesti

ВЕСНА ПОПОВИЋ: КАДА НАСТАНЕ МАГИЈА СЦЕНЕ

Нови блог пост за сајт Звездара театра написала је Весна Поповић, сценограф. Весна нам је дочарала магију сцене из свог угла и описала нам на другачији начин процес стварња сценографије.

 

 

„Када су Едварда Гордона Крејга питали како постати сценограф или направити сценску слику, често није имао сасвим адекватан одговор. Говорио им је: „Помешајте, некако покрет једне одређене особе с покретом који сте у свом духовном оку видели на сцени. Затим набаците на то сву боју коју имате. Онда сперите боју. Па почните све изнова“. – написала је, између осталог Весна. Цео блог можете прочитати овде.

 

 

Весна је сценограф, ванредни професор на Факултету примењених уметности од 2018. године. Редован је члан УЛУПУДС-а од 2003. године.  Аутор је више од 100 сценографија за позоришта у земљи и иностранству и добитник неколико престижних награда. У Звездара театру је аутор неколико сценографија и то за представе: Пасивно пушењеГозба и Осама-Касаба у Њујорку. За сценографију из представе Пасивно пушење добила је награду на Данима комедије у Јагодини, 2017. године. Весна тренутно ради на сценографији за представу Љубав у Савамали, чија премијера је заказана за 16. новембар у Звездара театру.

ПОВЕЗАНЕ ВЕСТИ

ЛИДИЈА ЈОВАНОВИЋ: КАКО НАСТАЈЕ КОСТИМ

  Лидија Јовановић, ауторка је костима за нову представу Звездара театра, „Љубав у Свамали”, чија премијера је заказана за 16. новембар. За наш блог је написала како заправо настаје костим и како након процеса промишљања и скицирања, основа рада на…

Детаљније

ЛИДИЈА ЈОВАНОВИЋ: КАКО НАСТАЈЕ КОСТИМ

  Из страсти, из љубави, из дубоког промишљања, историjског и социолошког истраживања, сати цртања, километара пешачења, смеха, расправа, зноја и узбуђења у кројачницама и радионионицама. Настаје у мраку позоришне сале. Костим пре свега настаје из жеље за приповедањем.    …

Детаљније

КАДА НАСТАНЕ МАГИЈА СЦЕНЕ

  Када су Едварда Гордона Крејга питали како постати сценограф или направити сценску слику, често није имао сасвим адекватан одговор. Говорио им је: „Помешајте, некако покрет једне одређене особе с покретом који сте у свом духовном оку видели на сцени.…

Детаљније