Да бисте купили улазнице онлајн, потребно је да се региструјете на сервис за онлајн куповину улазница и потврдите да сте сагласни са условима коришћења овог сервиса. Приликом регистрације, уносите своје личне податке за чију тачност Ви одговарате. Уколико сте приликом регистрације унели исправну имејл адресу, сервис ће Вам послати имејл поруку са активационим линком. По пријему активационог имејла и кликом на послати линк, потврђујете сагласност са условима продаје и постајете регистровани корисник. Можете почети са коришћењем сервиса.
Да бисте се регистровали, потребно је да одете на страницу за онлајн куповину улазница и кликнете на картицу Корисник у горњем левом углу. У падајућем менију одаберите опцију Региструј ме и отвориће вам се формулар који треба да попуните. Опција Прихватам услове коришћења је обавезна и морате је означити. Након што сте попунили све податке, кликните на Региструј ме. Отвориће се нови прозор са обавештењем да је регистрација успешна. На мејл ће вам стићи порука са линком за активацију. Проверите и сандуче нежељене поште јер се дешава да некада мејл ту доспе. Када кликнете на линк из мејла, ваша регистрација је завршена и можете да се пријавите на сервер и да купујете улазнице.
Уколико сте заборавили лозинку, потребно је да пошаљете захтев за ресет лозинке и нову лозинку ћете добити на имејл. Лозинку, коју је генерисао сервис сте, из безбедносних разлога, дужни да промените одмах по пријему имејл обавештења о промени лозинке, коришћењем опције „Мој налог”.
Можете да измените све податке осим имејл адресе, коришћењем опције „Мој налог“.
Можете да деактивирате свој налог у било ком тренутку слањем имејла на blagajna@zvezdarateatar.rs.
Плаћање се врши дебитним или кредитним картицама Visa, Master, MasterCard и American Express било које банке са омогућеном опцијом онлајн плаћања. Онлајн трансакција се врши преко Banca Intesa Београд.
Не, куповина улазница онлајн је могућа искључиво платним картицама.
Сервис чува одабране улазнице 20 минута од тренутка додавања улазница у корпу.
Проверите да ли сте прошли све неопходне кораке и проверите још једном унете податке, па покушајте поново. Уколико проблем и даље постоји, контактирајте своју банку, издаваоца картице. Због сигурносних разлога, Звездара театар не располаже информацијама о разлогу одбијања ваше картице и не може да вам помогне да решите проблем у овом случају.
Прво проверите сандуче непожељне поште, јер се може десити да је имејл са потврдом и улазницама доспео овде. Уколико и даље нисте примили имејл, контактирајте благајну на blagajna@zvezdarateatar.rs или позивом на (011) 2419-664.
Не. Уколико поседујете паметан уређај (телефон, таблет, итд) који може приказивати валидне електронске карте, треба на екрану уређаја да прикажете увећан бар код своје електронске карте како би се исти очитао бар код скенером.
Уколико улазнице немате на паметном уређају који може приказивати валидне електронске карте, а заборавили сте да их одштампате, потребно је да се јавите на благајну најмање 30 минута пре почетка представе и да се идентификујете имејл адресом и неким документом који доказује Ваш идентитет.