FAQ

Приступ систему за онлајн плаћање

Како могу да купим улазнице онлајн?

Да бисте купили улазнице онлајн, потребно је да се региструјете на сервис за онлајн куповину улазница и потврдите да сте сагласни са условима коришћења овог сервиса. Приликом регистрације, уносите своје личне податке за чију тачност Ви одговарате. Уколико сте приликом регистрације унели исправну имејл адресу, сервис ће Вам послати имејл поруку са активационим линком. По пријему активационог имејла и кликом на послати линк, потврђујете сагласност са условима продаје и постајете регистровани корисник. Можете почети са коришћењем сервиса.

Како да се региструјем, односно како да се пријавим на сервис?

Да бисте се регистровали, потребно је да одете на страницу за онлајн куповину улазница и кликнете на картицу Корисник у горњем левом углу. У падајућем менију одаберите опцију Региструј ме и отвориће вам се формулар који треба да попуните. Опција Прихватам услове коришћења је обавезна и морате је означити. Након што сте попунили све податке, кликните на Региструј ме. Отвориће се нови прозор са обавештењем да је регистрација успешна. На мејл ће вам стићи порука са линком за активацију. Проверите и сандуче нежељене поште јер се дешава да некада мејл ту доспе. Када кликнете на линк из мејла, ваша регистрација је завршена и можете да се пријавите на сервер и да купујете улазнице.

Заборавио/ла сам лозинку за приступ сервису. Шта да радим?

Уколико сте заборавили лозинку, потребно је да пошаљете захтев за ресет лозинке и нову лозинку ћете добити на имејл. Лозинку, коју је генерисао сервис сте, из безбедносних разлога, дужни да промените одмах по пријему имејл обавештења о промени лозинке, коришћењем опције „Мој налог”.

Унео сам погрешне податке при регистрацији на сервис. Да ли могу накнадно да их изменим?

Можете да измените све податке осим имејл адресе, коришћењем опције „Мој налог“.

Да ли могу да деактивирам свој налог?

Можете да деактивирате свој налог у било ком тренутку слањем имејла на blagajna@zvezdarateatar.rs.

Трансакција и онлајн плаћање

Којим картицама могу да извршим онлајн плаћање?

Плаћање се врши дебитним или кредитним картицама Visa, Master, MasterCard и American Express било које банке са омогућеном опцијом онлајн плаћања. Онлајн трансакција се врши преко Banca Intesa Београд.

Да ли могу да купим улазнице онлајн тако што новац уплатим на рачун Звездара театра?

Не, куповина улазница онлајн је могућа искључиво платним картицама.

Колико времена имам да обавим трансакцију?

Сервис чува одабране улазнице 45 минута од тренутка додавања улазница у корпу.

Трансакција ми је одбијена. Шта да радим?

Проверите да ли сте прошли све неопходне кораке и проверите још једном унете податке, па покушајте поново. Уколико проблем и даље постоји, контактирајте своју банку, издаваоца картице. Због сигурносних разлога, Звездара театар не располаже информацијама о разлогу одбијања ваше картице и не може да вам помогне да решите проблем у овом случају.

Трансакција је одобрена и новац ми је скинут са рачуна, али нисам примио/ла мејл са улазницама. Шта да радим?

Прво проверите сандуче непожељне поште, јер се може десити да је имејл са потврдом и улазницама доспео овде. Уколико и даље нисте примили имејл, контактирајте благајну на blagajna@zvezdarateatar.rs или позивом на (011) 2419-664.

Онлајн улазнице

Да ли морам да одштампам онлајн улазнице?

Не. Уколико поседујете паметан уређај (телефон, таблет, итд) који може приказивати валидне електронске карте, треба на екрану уређаја да прикажете увећан бар код своје електронске карте како би се исти очитао бар код скенером.

Заборавио/ла сам да одштампам улазнице, да ли их могу преузети на благајни?

Уколико улазнице немате на паметном уређају који може приказивати валидне електронске карте, а заборавили сте да их одштампате, потребно је да се јавите на благајну најмање 30 минута пре почетка представе и да се идентификујете имејл адресом и неким документом који доказује Ваш идентитет.

Резервација улазница

Како могу да резервишем улазнице?

Улазнице се могу резервисати на број телефона (011)2419-664, слањем имејла на blagajna@zvezdarateatar.rs или слањем поруке путем Viber или WhatsApp апликација на број телефона (066)6054-200. Улазнице можете резервисати и попуњавањем формулара сајту Позоришта међу резервацијама.

Улазнице су резервисане тек онда када имате потврду са благајне. У року од 48 сати ћете добити имејл од благајне са потврдом да ли су Ваше улазнице резервисане и са детаљима око тога како и када можете да преузмете улазнице. Овако резервисане улазнице се могу преузети само на благајни. Ово није резервација улазница које плаћате онлајн.

Резервисао сам улазнице онлајн, али су ми на благајни рекли да моја резервација не важи. Шта се догодило?

Улазнице које су резервисане у оквиру онлајн плаћања улазница, можете платити у року од 45 минута. Плаћање се врши искључиво кредитном или дебитном картицом Visa, Master, MasterCard или America Express било које банке са омогућеном опцијом онлајн плаћања. Уколико не платите у том року, сервис ће аутоматски уклонити резервацију. Овако задржане улазнице нису резервисане улазнице, односно не можете резервисати карте онлајн, а затим те улазнице купити на благајни позоришта.

Попусти

Ко има право на попуст по политици цена и попуста Позоришта Звездара театар?

Према тренутној политици цена и попуста Позоришта Звездара театар право на попуст имају следеће категорије: попуст од 30% за студенте, ђаке, школе, факултете и пензионере, попуст од 20% за фирме на организовану посету, попуст од 30% за власнике Life+ картице и чланове С сервиса, попуст од 20% за чланове читалачког клуба ИК Геопоетика и попуст од 20% за власнике Corporate VIP картице. Личне попусте је могуће остварити на благајни позоришта или онлајн, док је групне попусте могуће остварити само на благајни позоришта.

Која документа су ми потребна да бих остварио/ла попуст на благајни позоришта?

Потребно је да покажете неки од следећих докумената: индекс, ђачку књижицу, пензиони чек, Life+ картицу, картицу С сервиса, картицу читалачког клуба ИК Геопоетика или Corporate VIP картицу.

Како да остварим попуст приликом онлајн куповине?

Да бисте остварили попуст приликом онлајн куповине потребно је да будете регистровани на сервис и у оквиру опције „Мој налог“ додате скенирана или фотографисана документа којима доказујете своје право на попуст. Одабиром основа за попуст, сервис ће Вас обавестити о документима које је потребно да додате. У року од 48 сати од подношења захтева, захтев ће Вам бити одобрен или одбијен и ту информацију ћете моћи да проверите у опцији „Мој налог“.

Није ми одобрен попуст иако сам додао/ла сва потребна документа. Шта да радим?

У том случају, проверите разлог због чега Вам није одобрен попуст и поднесите нови захтев.

Имам право на попуст, али ми је са рачуна скинут пун износ. Шта да радим?

Можете поднети рекламацију на имејл blagajna@zvezdarateatar.rs или лично на благајни.

Замена и враћање улазница

Да ли могу да вратим улазнице које сам купио/ла онлајн?

Уколико желите да вратите улазнице из било ког разлога, можете поднети захтев на благајни позоришта тако што ћете приложити одштампане онлајн улазнице или слањем имејла на blagajna@zvezdarateatar.rs у коме ћете послати улазнице у електронском формату са молбом за враћање купљених улазница. Благајна тада сторнира купљене улазнице и средства се враћају на Ваш рачун. Уколико оспоравате повраћај средстава, потребно је да контактирате своју банку, издаваоца платне картице.

Захтев за враћање улазница се подноси најкасније 24 сата пре извођења за које важе. У супротном ће се рачунати да су улазнице искоришћене.

Да ли могу да заменим улазнице које сам купио/ла онлајн?

Улазнице купљене онлајн је могуће заменити искључиво за улазнице у истој вредности. Захтев се подноси лично на благајни уз приложене одштампане електронске улазнице или на имејл blagajna@zvezdarateatar.rs слањем улазница у електронском формату са назнаком за које извођење се мењају улазнице.

Уколико се износ купљених и жељених улазница разликује, потребно је прво да поднесете захтев за враћање улазница где благајна врши повраћај средстава на Ваш рачун, а Ви затим можете да одаберете улазнице које желите и самостално прођете поново кроз процес онлајн куповине.

Када најкасније могу да заменим, односно вратим улазнице?

Појединац може заменити или вратити улазнице купљене на благајни најкасније 24 сата пре почетка извођења за које улазнице важе, доласком на благајну и враћањем одштампаних улазница.

У случају улазница које су купљене онлајн, купац може да замени или врати улазнице купљене онлајн доласком на благајну са одштампаним улазницама најкасније 24 сата пре почетка или слањем имејла најкасније 24 сата пре извођења. Благајна ће обавестити купца на имејл о успешном враћању, односно замени улазница.

Група треба да обавести благајну о отказивању дела или укупног броја улазница колико је поручено у гарантном писму најкасније 24 сата пре извођења. У супротном ће се сматрати да су улазнице искоришћене и наплатиће се пун износ.

У случају отказивања представе, важе посебна правила за замену или враћање улазница која можете прочитати у документу Замена и враћање улазница.

Купио/ла сам улазнице на благајни позоришта и платио их картицом. Да ли могу да вратим улазнице и преузмем новац на благајни?

Не. Уколико сте улазнице платили картицом, потребно је да дођете на благајну позоришта, вратите купљене улазнице и поднесете захтев за повраћај новца. Позориште подноси захтев банци која ће Вам новац уплатити на рачун.

Купио/ла сам улазнице на благајни позоришта и платио их готовином. Да ли могу да Вам поднесем захтев имејлом и да ми Ви новац уплатите на рачун?

Не. Уколико сте улазнице купили на благајни позоришта, потребно је да дођете на благајну позоришта и вратите купљене улазнице. Благајна ће Вам новац од купљених улазница исплатити у готовини.

Купио/ла сам улазнице онлајн, али је представа отказана, шта да радим?

Можете заменити карте за друге исте вредности, слањем имејла на адресу blagajna@zvezdarateatar.rs или доласком на благајну. Уколико се замена не изврши до новог термина или се карте не искористе за нови термин или представу, Позориште Звездара театар ће у року од три наредна дана по истеку термина за који карте важе аутоматски послати захтев банци за повраћај средстава на Ваш рачун.

Купио/ла сам улазнице на благајни позоришта, али је представа отказана. Шта да радим?

Потребно је да на благајни позоришта замените улазнице за неко друго извођење за које има места или да вратите улазнице и преузмете новац (уколико сте платили готовином), односно да поднесете захтев за повраћај новца на Ваш рачун, уколико су улазнице плаћене картицом.

Примио/ла сам обавештење од Позоришта да је представа отказана и да се не нуди нови термин за ту представу. До када могу да вратим или заменим улазнице?

Улазнице можете да вратите или замените за неку другу представу до краја позоришне сезоне у току које су улазнице купљене.

Примио/ла сам обавештење од Позоришта да је представа отказана и да могу да погледам другу представу у истом термину. Уколико не желим да гледам понуђену представу, до када могу да вратим или заменим улазнице?

Улазнице можете да вратите или замените за неку другу представу најкасније 24 сата пре термина за које улазнице важе.

Примио/ла сам обавештење од Позоришта да је представа отказана и да могу да погледам исту представу у другом термину. У случају да ми предложени термин не одговара, до када могу да вратим или заменим улазнице?

Улазнице можете да вратите или замените за неку другу представу најкасније 24 сата пре термина за које улазнице важе.