Vesti

ЛИДИЈА ЈОВАНОВИЋ: КАКО НАСТАЈЕ КОСТИМ

 

Лидија Јовановић, ауторка је костима за нову представу Звездара театра, „Љубав у Свамали”, чија премијера је заказана за 16. новембар. За наш блог је написала како заправо настаје костим и како након процеса промишљања и скицирања, основа рада на костиму постаје кретање.

 

 

„Из страсти, из љубави, из дубоког промишљања, историjског и социолошког истраживања, сати цртања, километара пешачења, смеха, расправа, зноја и узбуђења у кројачницама и радионионицама. Настаје у мраку позоришне сале. Костим пре свега настаје из жеље за приповедањем.”, истиче Лидија у свом тексту, који у целини можете прочитати овде.

 

 

Лидија Јовановић је дипломирала на Факултету примењених уметности, МА Костимограф сценског одевања. Тренутно је на докторским уметничким вишемедијским студијама на Ректорату универзитета уметности у Београду. Оснивач је и власник Дизајн Студија Лидија Јовановић, чија је основна делатност дизајн и производња обуће и кожне галантерије.
Од 2008. ради на  Accademia del Lusso  где предаје Модни дизајн, Историју костима и Дизајн аксесоара. Аутор је костима за преко двадесет позоришних представа и филмова.
Члан је УЛУПУДСА (удружење ликовних и примењених уметника и дизајнера Србије) од 1998. а од маја 2018. члан управног одбора и председник.

ПОВЕЗАНЕ ВЕСТИ

ЛИДИЈА ЈОВАНОВИЋ: КАКО НАСТАЈЕ КОСТИМ

  Из страсти, из љубави, из дубоког промишљања, историjског и социолошког истраживања, сати цртања, километара пешачења, смеха, расправа, зноја и узбуђења у кројачницама и радионионицама. Настаје у мраку позоришне сале. Костим пре свега настаје из жеље за приповедањем.    …

Детаљније

ВЕСНА ПОПОВИЋ: КАДА НАСТАНЕ МАГИЈА СЦЕНЕ

Нови блог пост за сајт Звездара театра написала је Весна Поповић, сценограф. Весна нам је дочарала магију сцене из свог угла и описала нам на другачији начин процес стварња сценографије.     „Када су Едварда Гордона Крејга питали како постати…

Детаљније

КАДА НАСТАНЕ МАГИЈА СЦЕНЕ

  Када су Едварда Гордона Крејга питали како постати сценограф или направити сценску слику, често није имао сасвим адекватан одговор. Говорио им је: „Помешајте, некако покрет једне одређене особе с покретом који сте у свом духовном оку видели на сцени.…

Детаљније