Uslovi zamene i vraćanja ulaznica

Uslovi zamene i vraćanja ulaznica

Ulaznice kupljene na blagajni

Pojedinci

Ulaznice kupljene na blagajni se mogu vratiti ili zameniti za druge iste vrednosti najkasnije 24 sata pre početka predstave dolaskom na blagajnu i vraćanjem kupljenih ulaznica. U suprotnom će se smatrati da su ulaznice iskorišćene i neće biti moguća zamena za drugo izvođenje, odnosno povraćaj novca.

Ulaznice se mogu zameniti za istu predstavu u drugom terminu ili za ulaznice iste vrednosti za drugu predstavu. Ukoliko se cena ulaznica razlikuje, blagajna će isplatiti ili naplatiti kupcu razliku u ceni.

Povraćaj novca se vrši isključivo na način na koji su ulaznice i plaćene. Ukoliko su ulaznice plaćene gotovinom, blagajna će kupcu isplatiti iznos u gotovini. Ukoliko su ulaznice plaćene karticom, blagajna će podneti zahtev banci za povraćaj novca, a banka će izvršiti povraćaj sredstava na račun kupca. Ukoliko kupac osporava povraćaj novca na račun, potrebno je da kontaktira svoju banku, izdavaoca kartice.

Grupe

Grupa se zadužuje za onaj broj ulaznica koliko je poručeno u garantnom pismu. Deo ili ulaznice u celini mogu da se otkažu najkasnije 24 sata pre predstave. U suprotnom će se smatrati da su ulaznice iskorišćene i naplatiće se pun iznos.

Otkazivanje, promena termina ili predstave

Pozorište Zvezdara teatar zadržava pravo da iz bilo kog razloga otkaže planirano izvođenje. U tom slučaju, važe sledeća pravila za zamenu i vraćanje ulaznica kupljenih na blagajni:

  1. Trajno otkazana predstava, odnosno predstava za koju Pozorište ne nudi novi termin: posetilac ima pravo da zameni ili vrati kupljene ulaznice do kraja pozorišne sezone u kojoj su ulaznice kupljene.
  2. Zamenjena predstava u istom terminu, odnosno kada umesto jedne predstave za koju je posetilac kupio ulaznicu, Pozorište ponudi drugu predstavu u istom terminu: posetilac ima pravo do zameni ili vrati ulaznice 24 sata pre termina za koje ulaznice važe.
  3. Zamenjena predstava u drugom terminu, odnosno kada Pozorište nudi drugi termin za istu predstavu: posetilac ima pravo da zameni ili vrati ulaznice najkasnije 24 sata pre početka izvođenja za koje ulaznice važe.

Ulaznice kupljene preko onlajn sistema

Ulaznice kupljene preko onlajn sistema, Korisnik na lični zahtev može zameniti za druge ulaznice u istoj vrednosti ili vratiti uz povraćaj novca, najkasnije 24 sata do početka predstave za koju važe, dolaskom na blagajnu sa odštampanim ulaznicama.

Ulaznice kupljene preko onlajn sistema, Korisnik na lični zahtev može zameniti za druge ulaznice u istoj vrednosti ili vratiti uz povraćaj novca slanjem imejla na blagajna@zvezdarateatar.rs najkasnije 24 sata do početka predstave za koju važe.

Ukoliko Korisnik želi da zameni ulaznice, potrebno je da u imejlu navede koje ulaznice želi da zameni i za koje izvođenje.

U slučaju da je vrednost starih i novih ulaznica ista, Korisnik može da podnese zahtev blagajni putem imejla u kojem šalje elektronske ulaznice i navodi koje ulaznice želi da zameni i za koje izvođenje. Blagajna vrši zamenu i ulaznice šalje na imejl Korisnika.

U slučaju da se vrednost starih i novih ulaznica razlikuje, Korisnik  može podneti zahtev za vraćanje ulaznica, nakon čega blagajna stornira ulaznice i podnosi zahtev banci za povraćaj novca, a zatim Kupac samostalno putem onlajn sistema može da kupi nove ulaznice.

Ukoliko Korisnik želi da vrati ulaznice, blagajna će obavestiti Korisnika o podnetom zahtevu banci za povraćaj sredstava. Ukoliko Korisnik osporava povraćaj sredstava, potrebno je da kontaktira banku, izdavaoca kartice.

Novčana sredstva se vraćaju na način na koji su kupljene ulaznice plaćene.

U slučaju vraćanja kupljenih ulaznica i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pozorište Zvezdara teatar je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prilikom povraćaja novca Pozorište Zvezdara teatar ne tereti Korisnika dodatnim troškovima i vrši povraćaj u punom iznosu.

Ukoliko Korisnik osporava izvršenu transakciju, podnosi reklamaciju Banci, izdavaocu platne kartice.

Otkazivanje, promena termina ili predstave

Pozorište Zvezdara teatar zadržava pravo da iz bilo kog razloga otkaže planirano izvođenje. U tom slučaju, kupac može zameniti ulaznice za druge iste vrednosti, slanjem imejla na adresu blagajna@zvezdarateatar.rs ili dolaskom na blagajnu.

Ukoliko se zamena ne izvrši do novog termina ili se karte ne iskoriste za novi termin ili predstavu, Pozorište Zvezdara teatar će u roku od tri naredna dana po isteku termina za koji ulaznice važe automatski poslati zahtev Banci za povraćaj sredstava na račun Korisnika.